niedziela, 29 marca 2015

Pokochaj mnie

Jesteś jak brzoza,
Gdy jesienny wiatr targa liśćmi jej,
Jesteś jak pachnąca mimoza.
Jak pragnę zapachu czeremchy, tak miłości twej.

Pokochaj mnie, proszę, pokochaj mnie.
Pokochaj całym sercem, całą duszą swą.
Kochaj mnie w nocy i we dnie.
Pragnę ciebie i miłość twą.

Nie opuszczaj już nigdy mnie,
Nie rań serca mego chociaż ty.
Kochaj mnie tak, jak ja pokochałem cię
I nie chciej bym przez ciebie wylewał łzy.

Na twój widok serce kołacze mi jak młot,
Na twój widok uśmiech wypełza na mą twarz,
Na twój widok poderwałbym się w lot;
Czy to co pragnę, czy ty mi to dasz?

Zostań ze mną, a na rękach cię poniosę,
Ty cierpień nie zaznasz już nigdy.
Wokół nas umieszczę ja słońe
Byś szczęśliwą była i nie płakała nigdy.

Urad, 17.11.1975 r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz