środa, 25 marca 2015

Ciebie wyglądam

                     Byłaś dla mnie całym światem.
                     Byłaś we mnie, byłaś wszędzie.
                     Byłaś dla mnie pięknym kwiatem,
                     Którego nie braknie, zawsze będzie.

          Ale właśnie, tylko byłaś.
          Już cię nie ma i nie będzie.
          Setki nocy mi się śniłaś.
          Pragnąłem i szukałem wszędzie.

Twoje słowa: ja cię kocham
I zostanę z tobą zawsze,
Dały ból i teraz szlocham.
Gdzieś zniknęły marzenia nasze.

           Ciągle czekam, mam nadzieję.
           Moje myśli są przy tobie.
           Spalam siebie i niszczeję.
           Już nie daję rady sobie.

                         Wiem, że jesteś ciągle piękna.
                         Pragnę ciebie i pożądam.
                         Dzieli nas już przepaść wielka,
                         Jednak ciągle cię pamiętam.

Widuchowa, 06.01.2008 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz