poniedziałek, 16 marca 2015

Byłem tak blisko

Byłem tak blisko ciebie.
Serce tak mocno mi biło.
Byłaś jak słońce na niebie.
Spojrzałaś i wszystko się zmieniło.

Uśmiech ci przesłać chciałem,
Spojrzeniem swoim oczarować.
Dziwolągiem się jednak stałem,
No bo czym ci mogę zaimponować?

Jesteś piękna i upragniona
Niczym perła drogocenna.
Chociaż przeze mnie, nie dla mnie wyśniona.
Jedyna, niepowtarzalna, zupełna.

Błagam o rozmowy chwilę,
O sekundy cudownych spojrzeń.
Nie chcę więcej, tylko tyle.
Nie mam innych dążeń.

Zawsze będę tuż przy tobie.                   
Moje myśli cię otoczą.
Spełnię, co zapragniesz sobie
Bardzo szybko i ochoczo.

O twą przyjaźń chciałbym prosić,
Mówić z tobą, o nas mówić.
Miłość wielką w sercu nosić,
W twoich oczach się zagubić.

Zatem spełnij me pragnienie,
Choć raz jedyny i przez chwilę.
To będzie pięknym mym wspomnieniem;
Zawsze wspomnę o tym mile.

Widuchowa, 20.11.2007 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz