czwartek, 2 kwietnia 2015

Bądź...

Bądź moją perłą,                                   
Moim marzeniem,
Zieloną łąką,
Słońca spojrzeniem.
Bądź mi...

Bądź dla mnie deszczem,
Kwiatem pachnącym,
Gwiazdą na niebie,
Wiatrem wiejącym.
Bądź mi...

Bądź moim szczęściem,
Moją miłością,
Celem w mym życiu,
Śmiechem, radością.
Bądź mi...

Bądź moim wsparciem,
Bądź tą jedyną,
Od teraz na zawsze
Bądź mą dziewczyną.
O, bądź nią...

Bądź radą dobrą
W ciężkiej godzinie,
Słowem otuchy
Aż zło to minie.
Bądź mi...

Cichą rozmową
Gdy śpią już dzieci,
Dotknięciem ręki
Gdy księżyc świeci.
Bądź mi...

                         Bądź mi jaskółką
                         Rozśpiewaną,
                         Śpiewem słowiczym,
                         Moją przystanią.
                         Bądź mi...


Bądź tym czego pragnę
Od bardzo dawna,
Bardzo cię proszę -
Ma piękna, ma ładna.
Bądź tym...

Sienno,22.06.1986 r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz