piątek, 27 lutego 2015

Mówiłaś, że kochasz

Mówiłaś, że mnie kochasz!
Twoim słowom uwierzyłem.
Teraz gdzieś tam może szlochasz -
Cóż tak złego ja zrobiłem?

Tak cudowna nasza miłość
Tylko w sferze marzeń była?
Teraz ból jest, wielka żałość,
Jedna chwila to skończyła?


                 Na pytania daj odpowiedź.
                 Przestań męczyć mnie już, proszę.
                 Gdy odeszłaś, z myśli odejdź.
                 Więcej bólu niech nie znoszę.


                 Czy potrafisz mi o tym powiedzieć?
                 Czy potrafisz swe serce mi dać?
                 I swoją miłość? - chcę o tym wiedzieć
                 Bym żyć mógł dalej i dalej trwać.


                 Zrób to już teraz, bardzo cię proszę,
                 Dotknij mnie sobą, napełnij i bądź.
                 Wtedy złe myśli z siebie wypłoszę,
                 Chcę byś tu była, więc przy mnie siądź.




Teraz pozostań na zawsze już ze mną.
Bądź powierniczką mych myśli i pragnień.
Rozjaśnij me życie, stronę tą ciemną,
W pełnię radości sobą je zamień.

Bargów, 27.08.2007 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz