środa, 25 lutego 2015

Już tyle nocy

Już tyle nocy i tyle dni
Me serce boli i krwawi.
Umysł ciągle o tobie śni,
Dusza tęskni i łzawi.


Chociaż jeszcze słońce świeci,
W koło ciemność nastała.
Nie ma ciebie, żadnych wieści.
Wielka pustka nastała.


Czy te chwile, te minione
Snem cudownym tylko były?
Tak rozkoszne, tak szalone,
Czyżby tylko się przyśniły?


Przecież ciebie dotykałem,
Czułem zapach twego ciała.
Z tobą długo rozmawiałem,
Cię tuliłem, drżałaś cła.



Ja szczęśliwy również byłem,
Gdy słyszałem jak się śmiejesz.
Myślą o nas ciągle żyłem
I widziałem jak piękniejesz.

Chwil cudownych i radosnych
Było wiele w sercu twoim.
Spojrzeń pięknych, tak miłosnych
Nie spotkałem w życiu swoim.

Spraw by niebo znów się śmiało,
By ból wyszedł z mego ciała,
By na zawsze żyć się chciało,
Byś na nowo radość dała.

Bargów, 27.08.2007 r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz