środa, 25 lutego 2015

Gdy jesteś

Każda chwila spędzona z tobą
Jest dla mnie jak szczęścia muśnięcie.
Gdy trzymam twe dłonie, dotykam cię sobą,
Jest tak cudownie, tak odświętnie.


Gdy jesteś ze mną, szczebioczesz, mówisz,
Wzrokiem dotykasz mojego ciała,
Pierś twa faluje, całusy gubisz,
Jesteś szczęśliwa i bardziej byś chciała.


Mówisz do mnie bym chwilę milczał
I nie nazywał tak rzeczy wielu,
Czego pragnę nigdy nie wyliczał,
Mówisz - cicho bądź przyjacielu.

Jednak me serce jak wulkan wielki
Każe mi mówić o tej miłości.
Gdy milczę boli, zadaje męki,
Razem z mym ciałem pragnie radości.

Pragnie twojego ciała dotyku,
Twojego głosu, śmiechu i spojrzeń,
Uścisku twego, rozkoszy krzyku,
Nie wypowiedzianych, skrytych twych marzeń.

Ono cię kocha, tęskni i pragnie,
Każe mi spełniać twoje pragnienia.
Każe być z tobą, pieszczoty kradnie,
Każe mówić o mych marzeniach.

Bargów, 02.08.2007 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz